Registratie invoeren in het verleden

Ons (Nedap)
  1. Voor het invoeren van een registratie kies je voor toevoegen in de agenda.

  2. Een registratie is iets wat reeds in het verleden heeft plaatsgevonden.

    Een afspraak dient nog plaats te vinden in de toekomst. Dit wordt geregistreerd wanneer het moment voorbij is.

    Kies registratie maken.

    Tip: Het is ook mogelijk om een tijdsvak te slepen in de agenda. Hiermee kan er ook een afspraak of registratie aangemaakt worden. Hierdoor is tevens meteen de start- en eindtijd gevuld in de afspraak of registratie.

  3. Hier kies je de dag van de registratie inclusief de aanvang- en eindtijd.

  4. Hier kun je een uursoort kiezen horend bij de registratie. In de Agenda gebruik je vrijwel altijd BG Individueel, tenzij er voor jouw zorgonderneming uitzonderingen zijn.

    Bij het kopje ’toeslag’ is het mogelijk om vervoer toe te voegen.

  5. Hier zie je de cliënt die hoort bij de registratie. Een registratie staat altijd op je eigen naam als medewerker.

    Wanneer je op deze plek geen cliënt ziet staan, kan je deze bovenin bij toevoegen invoeren.

  6. Klik op indienen om de gegevens in te dienen als registratie.