Kwaliteitsmonitor

Ons (Nedap)
  1. Via de hub ga je naar ‘Administratie’.

  2. Kies op het Dashboard onder het kopje zorg voor ‘Kwaliteitsmonitor’.

  3. Via het tabblad Mijn overzicht zie je als gebruiker direct:

    • Hoeveel taken er per week gepland staan, voor de huidige en de komende zes weken. De kleur in het overzicht toont in welke weken de meeste taken gepland staan.
    • Welke taken er in de huidige (of geselecteerde) week per dag gepland staan.
    • Hoeveel taken te laat en dus nog niet uitgevoerd zijn.


    Verlopen signaleringen blijven 1 jaar zichtbaar en worden daarna automatisch verwijderd. Het uitgangspunt hiervan is dat signaleringen al ruim binnen deze periode opgelost moeten zijn. En omdat signaleringen ouder dan een jaar waarschijnlijk niet meer relevant zijn, maar wel onnodig overzichten ‘vervuilen’, worden ze automatisch verwijderd.

  4. Door middel van verschillende filteropties kan je de weergave van openstaande signaleringen aanpassen. Hiermee kan je eenvoudig bepalen welk soort signaleringen je op dat moment wil bekijken. Je kan je overzicht via onderstaande filteropties aanpassen:

    Week
    Klik op de gewenste week om de signaleringen van die specifieke week te bekijken. De geselecteerde week wordt weergegeven met groengekleurde tekst en een groene streep.

    Signaleringstype
    Selecteer bij de dropdown Signalering een of meer type signaleringen of gegroepeerde signaleringen om signaleringen te bekijken specifiek van dat type. Het cijfer dat tussen haakjes bij een signaleringstype (of taakgroep met gegroepeerde signaleringen) staat, is het aantal signaleringen dat voor de gebruiker voor dat type signalering openstaat.

  5. Klik op de naam van een cliënt om alle signaleringen te bekijken die voor die cliënt openstaan. Op de pagina die wordt geopend als je op de naam van de cliënt klikt, zie je meer relevante cliëntinformatie. Ook kan je rechtstreeks doorgaan naar het profiel, het plan en de rapportages van de cliënt.

  6. Om een signalering af te handelen, klik je op de balk van de signalering. Je wordt dan doorgeleid naar de plek in Ons waar de signalering afgehandeld kan worden. Bijvoorbeeld naar het onderdeel Plan om het zorgplan te vernieuwen, of naar een specifieke vragenlijst om de status van de vragenlijst aan te passen.